bezpieczny hotel

 

BEZPIECZNY HOTEL

Zasady bezpieczeństwa i higieny obowiązujące w So Stay Hotel***

 

Drodzy Goście,
Zdrowie, bezpieczeństwo i dobre samopoczucie naszych Gości oraz członków naszego zespołu są dla nas celem nadrzędnym. W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce, wdrożyliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny, które pozwolą cieszyć się Państwu bezpiecznym i spokojnym pobytem w So Stay Hotel***.

 

RECEPCJA:

  1. Recepcja pracuje w godzinach 7:00-23:00. W przypadku chęci zameldowania się po godzinie 23:00, prosimy o niezwłoczny kontakt z recepcją.
  2. Po wejściu do obiektu umieściliśmy strefę check-in, która znajduje się w bezpiecznej odległości od recepcji oraz zaopatrzona jest w płyn do dezynfekcji.
  3. Obsługa recepcji oddzielona jest od Gości szybą ochronną z plexi.
  4. Podczas zameldowania jest możliwość zmierzenia temperatury bezdotykowym termometrem. Personel ma prawo odmówić przyjęcia Gościa w przypadku wystąpienia stanu podgorączkowego lub objawów chorobowych oraz powtórzyć procedurę w trakcie pobytu.
  5. Obowiązują nowe godziny doby hotelowej (15:00 – 11:00).
  6. W trakcie meldowania Goście zachowują odpowiednią odległość pomiędzy sobą.
  7. W momencie zameldowania Gość proszony jest o dokonanie wyboru zestawu śniadaniowego i określenie godziny podania śniadania.
  8. Istnieje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.
  9. Sugerujemy płatności bezgotówkowe.
  10. Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze, karty magnetyczne do pokoi i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane.
  11. Goście w trakcie dokonywania rezerwacji otrzymują e-maila z podstawowymi informacjami. Podczas zameldowania dodatkowo ponownie informowani są o wprowadzonych zasadach panujących w obiekcie.
  12. Na recepcji jest możliwość zakupienia maseczki jednorazowej.

 

RESTAURACJA

  1. Przed wejściem do restauracji dostępny jest płyn do dezynfekcji a Goście proszeni są o dezynfekcję rąk.
  2. W Sali restauracyjnej dezynfekcja stołów oraz innych miejsc częstego dotyku następuje po każdym konsumencie a zastawa i sztućce są wyparzane.
  3. Śniadania serwowane są codziennie w godzinach 7:00-11:00 i wydawane indywidualnie do pokoju Gościa.
  4. Oprócz śniadania jest możliwość zamówienia ciepłego posiłku (domowe pierogi).
  5. Pracownicy kuchni i restauracji pracują w maskach lub przyłbicach i rękawiczkach oraz mają do dyspozycji profesjonalne środki do dezynfekcji rąk.

 

POKOJE HOTELOWE

  1. Serwis pokoju odbywa się w maseczkach oraz jednorazowych rękawiczkach.
  2. Serwis pokoju odbywa się pod nieobecność Gości w pokoju na życzenie gościa.
  3. W związku z ograniczeniem bezpośredniego kontaktu pracowników z Gośćmi, sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie (w godzinach 10:00-14:00).
  4. Jeśli Gość potrzebuje wymiany ręcznika, wyniesienia śmieci, czy uzupełnienia innych niezbędnych rzeczy proszony jest o kontakt z recepcją.
  5. Jeśli Gość życzy sobie przyjechać z własną pościelą , serdecznie zapraszamy – prosimy
    o zgłoszenie na recepcji.
  6. W trakcie sprzątania dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki, wyposażenie aneksu kuchennego (lodówka, naczynia, zastawa), telefon, pilot do telewizora i klimatyzacji, włączniki, łazienka i inne przedmioty używane przez Gości.
  7. Po wymeldowaniu Gościa a przed przyjęciem kolejnego, w obiekcie odbywa się systematyczne wietrzenie wszystkich pomieszczeń, powierzchni wspólnych, w wyznaczonych zakresach czasowych.
  8. Bielizna hotelowa brudna pakowana jest w pokoju i umieszczona w specjalnym koszu z pokrywą.

 

POWIERZCHNIE OGÓLNODOSTĘPNE

  1. Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez dedykowanego pracownika.
  2. Ze szczególną dokładnością dezynfekowane są windy oraz toalety (co 2 godziny).
  3. Wszelkie dostawy do hotelu zostawiane są przed budynkiem w celu zminimalizowania kontaktu personelu z dostawcami.
  4. Wszyscy pracownicy hotelu wyposażeni są w maseczki ochronne, rękawiczki, codziennie przed rozpoczęciem pracy mają również mierzoną temperaturę.
  5. We wszystkich miejscach ogólnodostępnych dostępny jest odpowiednio oznakowany płyn do dezynfekcji.
  6. W przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem u Gościa, posiadamy dodatkowe odizolowane pomieszczenie.

Na bieżąco monitorujemy zalecenia i wytyczne dotyczące bezpieczeństwa i higieny, rekomendowane przez odpowiednie służby realizujące zadania w zakresie zdrowia publicznego. W przypadku wydania kolejnych zarządzeń w tym zakresie, będziemy aktualizować nasze procedury na bieżąco.

Czekamy na Państwa i do miłego zobaczenia w So Stay Hotel***


Zespół So Stay Hotel

Diese Website verwendet Cookies.

Durch den Besuch akzeptieren Sie unsere Cookie-Politik, nach Ihren Browser-Einstellungen. Mehr in der Datenschutzerklärung.

OK, schließen